Ко је др Јуришевић- Лекар који је „лечио“ рањене Србе на КиМ метком у главу!? (цео фељтон)


СРБски ФБРепортер

Ко је др Јуришевић- Лекар који је „лечио“ рањене Србе метком у главу!?

24 октобар- 13 новембар 2012, СРБски ФБРепортер

ФБР ФЕЉТОН (6/6 делова– скраћена верзија)

Пише: Миодраг Новаковић

1. ЗЛОЧИН И КАЗНА!?

ЈУРИШЕВИЋ7Др Јуришевић- „лекар“ који је увек био наоружан до зуба …

Аустралијски лекар, хрватског(словеначког?) порекла, Крег Јуришевић (лево)- у униформи са оружјем, и у борбеном саставу терористичке ОВК, у рејону планине Паштрик у пролеће 1999- према властитиом признању, убијао је Србе у “борби”, и као рањенике (ратне заробљенике) да би им “скратио муке”. Истовремено истиче да је имао “осећај гађења” према Србима…

Др Крег Јуришевић: „Окренуо сам женину главу на страну, пажљиво сам ставио ћебе преко ње, уперио сам цев пиштоља у њену главу и повукао обарач… Сачекао сам неколико секунди и потом проверио њен пулс. Није га било. Ставио сам свој пиштољ назад у футролу и напустио…“ [Аустралијски лекар-хирург, резервни официр Аустралијске војске, у време…

Погледај оригинални чланак 9.575 more words

Постави коментар