Контраверзија „лондонских игара“…


Шокантно: Отварање ОИ 2012 у Лондону –
Окултна церемонија

31. јул 2012. 20:22, Вестинет, http://www.riseearth.com

Ако сте се током праћења свечаности отварања Олимпијских игара у Лондону питали какве везе све то има са спортом, нисте били једини. Ако нисте схватили шта се управо дешава, верујте, с вама је све у реду. Интернет је преплављен питањима зачуђених гледалаца који нису могли схватити шта болнички кревети, мноштво утвара и чудних створења раде на свечаности једне спортске манифестације.

Питања су сасвим на месту, али њихово објашњење нису могли дати спортски коментатори, него само добри познаваоци Библије и симболике тајних друштава, масонских ложа и илумината, који су се потрудили да се представе аудиторијуму од неколико милијарди људи управо из свог седишта, Лондона. Ти људи, како смо могли видети, воле да користе окултне симболе и ритуале који, према тумачењу познавалаца крвне лозе елита кроз историју, мегаспектакл покушавају ‘да хипнотизују неинициране’, широке масе гледалаца који остају очарани грандиозношћу и ватрометом, задивљени моћи и богатством Велике Британије не видећи скривене мотиве организатора.


Демон ‘крсти’ децу у болници

Међутим, да ће ове Игре бити више од спорта могло се закључити и пре почетка свечаности отварања. Реч је о познатим рефлекторима стадиона у облику пирамида с означеним врхом на којем се у масонској симболици налази свевидеће око и једнооке чудовишне маскоте, те реч Зион, која је у облику пуззле изабрана за лого овогодишњих Игара. Нека од објашњења свега што се догађало те вечери на стадиону у Лондону наизглед делују параноично и фантастично, али, поређења и асоцијације које се намећу након свечаности отварања Игара никога нису оставиле равнодушним, посебно у контексту актуелне финансијске кризе и чињенице да се свет поново налази на ивици новог светског рата.

Чудна ‘постоља за рефлекторе’

Чланови породице из ланца крвне линије, могли смо видети, истакли су своје симболе од самог почетка Игара. Бакља, или пламен просветљења, древни је симбол илумината, који означава тајно знање које је скривено од људског рода и познато само члановима мистичних школа. Реч Зион у службеном логу Игара, према теоретичарима завере, означава политички програм за стварање Новог Јерусалима, или Новог светског поретка и једне светске владе.

У том контексту, олимпијски кругови, њих пет, означавају пет континената уједињених под глобалном наднационалном владом. Према истој теорији, припадници данас владајуће крвне линије потичу из Сумера, Вавилона, Ханаана и Египта. Они су оригинални следбеници мистичних култова, древне свештеничке класе и фараона. Од њих су настали европска краљевска крвна линија и венецијански банкарски олигарси и, коначно, данашњи власници највећих банака и корпорација.

Дакле, шта је заправо неколико милијарди гледалаца широм света гледало те вечери, 27. јула, а о чему маинстреам медији неће написати ни ред? Службени почетак свечаности отварања Игара означен је звоњавом звона великог тешког 23 тоне, највећег звона на свету, којим су, према порталу http://www.riseearth.com, елите крвне линије (bloodlines) службено означиле почетак њиховог езотеричног Новог светског поретка. Успут, први пут звоно је приликом отварања Игара коришћено на нацистичким играма у Берлину 1936. Уследила је сцена којом је доминирало дрво на врху брега у облику пирамиде или зигурата уз извођење композиције ‘Нимрод’ из ‘Енигма варијација’ Едварда Елгара.

Гори Дрво спознаје на зигурату

Пирамида или Зигурат заправо асоцира на древни библијски Вавилон, родно место лажних религија, црне магије и паганства, мајке свих гадости на земљи, како се наводи у Откровењу. Краљ Нимрод био је први светски диктатор и као градитељ вавилонске куле сматра се првим и најбољим мајстором масонског братства. Оригинални ‘Светски поредак’ вуче корене управо из Вавилона, где је Нимрод дигао побуну против Бога (Јахве) покушавајући да завлада светом и свим народима. Према Библији, Господ је побркао језике и изазвао селидбе народа који су населили нова подручја. Вавилонско царство расцепкано је и тако је први историјски покушај стварања Новог светског поретка на земљи пропао.

Плес око мотке у првим минутима свечаности, како тумачи портал http://www.riseearth.com, је традиционални народни плес у земљама западне Европе, али као и многе друге наслеђене западне традиције, ради се о древном паганском обреду којим се призива плодност. Овај обред укључује мотку која представља мушки принцип, фалус, док узде представљају женски принцип а венац на врху богињу девицу. Неки истраживачи верују да плес око мотке вуче корене из древног Вавилона.

Церемонија плодности из Вавилона

У следећем призору испод дрвета се окупљају људи у традиционалним енглеским оделима и шеширима уз пратњу дечјег хора који пева песму Јерусалим и стихове: “Је ли Јерусалим подигнут овде, између тамних сотонских млинова“. Збор наставља да пева када Кенет Брана обучен у Исамбард Кингдому Брунела, славног британског инжењера почиње да чита стихове из Шекспирове ‘Олује’. Али какве стихове? Шекспиролог , Џејмс Шапиро, професор на Универзитету Кембриџ, рекао је за research.com како му је чудан избор стихова које у ‘Олуји’ изговара један од главних ликова Цалибан за нешто што би требала бити нека врста олимпијске химне.

‘Зашто избор стихова о пола човеку – пола звери’, пита се Шапиро. Како се показало – делови Шекспирове ‘Олује’, били су само најава да је тема Олимпијских игара 2012. – Магија. Шекспиролози верују да је ‘Олуја’ написана 1610./11 . године и сматрају ту књигу последњим делом које је Шекспир лично написао, иако истичу бројне сличности између тог дела и књиге ‘Нова Атлантида’, чувеног британског окултиста Франсиса Бејкона, који је између осталог, говорио да је наука у вишој фази заправо магија, те је још у 17. веку у својим делима предвиђао појаву телевизора и авиона (!).

Шта, забога, ово представља?!

И ‘Олуја’ и ‘Нова Атлантида’ садрже делове са путницима који стижу на острво којим влада чаробњак (Просперо у ‘Олуји’, и ‘Соломон’ у Новој Атлантиди), који има моћи владања над целом природом. Међутим, дубљом анализом, откривено је још више сличности између ова два дела које упућују на закључак да је аутор ‘Олује’ заправо Бејкон. По томе како описују друштва којим влада елита уз помоћ тајног знања, и ‘Олуја’ и ‘Нова Атлантида’ одличан су увид у окултну филозофију розенкројцера, масона и илумината. Бејконова наводна веза с розенкројцерима и слободним зидарима тема је бројних стручних књига, па неки не искључују нити да је управо он аутор свих Шекспирових дела.

У наставку олимпијског окултног ритуала, људи су позвани да учествују у чину Wорк Но. 1197., перформансу уметника Мартина Крида с позивом да три минута звоне сва звона у земљи, од звона на вратима, на бициклима, у црквама и школама. Звоњава звона у окултним обредима има значајну улогу јер ослобађа вибрације са моћним ефектима. У ритуалима обично означава почетак или крај неког магијског чина. Сам број 1197. за нумеролога ће такође имати скривено значење, већи због тога што садржи и 11.9., датум напада на зграде СТЦ у Њујорку.

Још један симбол са свечаности заслужује пажњу. Реч је о дрвету на врху (вавилонске) куле, зигурата или пирамиде, који због свега што је поменуто раније, не представља само британски зелени крајолик, него Дрво знања из старозаветне приче о Адаму и Еви. Наиме, познато је да се елитистичка окултна религија темељи на тзв ‘тајне сотоне’, спознаји Добра и Зла, с којом је човек постао једнак Богу.

Свечаност отварања Игара великим делом заснива се на причи о развоју модерне историје, причи о томе како се Британија, ‘зелена и угодна земља’, трансформисала кроз индустријску револуцију и ‘мрачне сотонске млинове’, из поезије Вилијама Блејка. Порука је следећа: Све од еманципације жена, ратова двадесетог века, развоја националног здравственог система до модерног дигиталног доба – све се догађало под надзором свевидећег ока крвне линије илумината, односно – они су контролна сила која стоји иза развоја наше историје.

Најмрачнија сцена свечаности управо је сцена о здравственом систему, који је код већине гледалаца изазвао нелагоду и језу. Питање је шта је представљала дивовска глава одојчета без тела смештеног испод дивовске утваре под капуљачом (погледајте насловну фотографију).

Према неким тумачењима, овај чин отварања подсећа на обред ‘сахрану бриге’ у Бохемиан Гровеу у Калифорнији, којим учесници симболички у себи убијају бригу за ближњег како би могли без гриже савести спроводити планове господара из сенке. У том обреду лутка у облику детета жртвује се Молоко у облику џиновске сове.

У лондонској свечаности, осталу децу у дивовским креветима прогањају мањи тамни ентитети, што је уједно један од најјезивијих делова ‘свечаности’, посебно ако представља најаву нечега што би се према плану илумината требало догодити, попут ‘упутства’ са споменика илумината у америчкој савезној држави Џорџији. На каменим блоковима, на осам језика (енглеском, шпанском, свахилију, хиндуском, јеврејском, арапском, кинеском и руском) уклесан је дијаболички план о потреби ‘одржавања броја становника Земље на пола милијарде у складу са природом’.

А ви? Јесте ли уживали у представи?

Advertisements

Једно мишљење на „Контраверзија „лондонских игара“…“

Оставите одговор

Попуните детаље испод или притисните на иконицу да бисте се пријавили:

WordPress.com лого

Коментаришет користећи свој WordPress.com налог. Одјавите се / Промени )

Слика на Твитеру

Коментаришет користећи свој Twitter налог. Одјавите се / Промени )

Фејсбукова фотографија

Коментаришет користећи свој Facebook налог. Одјавите се / Промени )

Google+ photo

Коментаришет користећи свој Google+ налог. Одјавите се / Промени )

Повезивање са %s