Држава моја, а зову ме избеглица! Ја КОСОВАЦ – ви мени косовар! Чиме сам заслужио?


СРБски ФБРепортер

Вучићевић Душан, 30.6.2015.

Узели ми њиву, хоће кућу. Натерали ме да имање продам, исто оно где сам коло играо и уз поток звиждао, неко ми је отео и свој барjак разапео. Сад уз моју Бистрицу арнаутски гоч звечи, а моје гусле цвиле, хармоника јечи.

kolaz KiM

Хлебом сам их хранио, рекавши и они су људи, голу им децу облачио рекавши шта су деца згрешила – а они моје дете убише и камењем ме нахранише и отераше из дома свога!

Дођох овде, а сад видим да не знам ни где сам дошао…

Држава моја, а зову ме избеглица! Ја КОСОВАЦ – ви мени косовар!

Чиме сам заслужио? Тиме што сам корене чувао?
Што је мој предак Лазар кроз векове војевао?
Што сам рођен у долини где је понос име а гостољубивост презиме?
Што певам и кад душа јеца, што волим своју ћирилицу више него себе самог, што сањам своје небо косметско…?

Јесам ли…

View original post 75 more words

Оставите одговор

