Сви студенти са универзитета у Сарајеву су једва чекали да Војислав Шешељ пријави испит да оду да га слушају…


Šešelj na fakultetu

Мој ћале је студирао на ЕТФ-у у Сарајеву у исто време кад и др Шеки на правном. Причао ми је да су сви студенти са универзитета једва чекали да он пријави испит да оду да га слушају, јер је и тада, као и данас, од свега правио циркус. Професори су чак њега увек првог испитивали, како би га што пре скинули с’ врата иако би по абецедном реду требало да одговара негде на средини испита.

А по ћалетовој причи, Војино полагање испита је изгледало отприлике овако:

– Колега Шешељ, изволите.
– Зашто ја друже професоре? Има њих на списку пре мене, будимо парламентарни.
– За вас сам, колега, сигуран да сте спремни, па да друговима студентима мало пробијете лед.
– Е онда добро.
Скида сако, седа на столицу.
– Колега, извуците картицу са питањима.
– Друже професоре, сматрам да нема потребе, питајте ме шта год желите.
– Молим вас, колега, извуците картицу.
– Онда ви извуците, друже професоре, да не буде неко лако питање, па да колеге кажу како сам имао среће.
– Молим вас колега, ради процедуре, извуците картицу.
– Ако је до процедуре, онда добро.
Извлачи картицу, прочита је и каже:
– Могу ли да заменим питања?
– Зашто, не знате или нисте сигурни?
– Ма не, сувише је лако, ово су кратке лекције.
– Молим вас колега, дајте да почнемо. Идемо прво питање.
Воја креће да везе као из рукава, јер је поред уџбеника, вероватно прочитао и пола библиотеке на ту тему.
– Добро колега, довољно је, следеће питање.
– Али, дозволите ми да завршим излагање, зашто ме прекидате на пола?
– Да бисмо стигли да завршимо данас, видите колико људи чека.
– Добро онда.
И тако сва питања. Професор на крају поставља и подпитање, не би ли га ухватио да не зна, на шта Воја одговара:
– Одлично подпитање друже професоре. Права тема за расправу.
Знате ја сам прочитао у делу…

Воја везе, професор чупа косу, студенти падају од смеха…

4 мишљења на „Сви студенти са универзитета у Сарајеву су једва чекали да Војислав Шешељ пријави испит да оду да га слушају…“

  1. ако би по абецедном реду требало да одговара негде на средини испита,,, Pa jedino ako se pola njih prezivaju na Ša… ili Še…

  2. Gos`n Pera je kanda pomesao latinicu sa abecedom, u Sarajevu se tih godina (kao i u celoj Yu) koristila azbuka, latinicna i cirilicna, a u azbuci su slova isto popakovana bez obzira koje je pismo u upotrebi

Оставите одговор

