СНП НАШИ: ХРОНОЛОГИЈА ВЕЛИКОГ НАРОДНОГ ПРОТЕСТА „НИКАД ГРАНИЦА – КОСОВО ЈЕ СРБИЈА!“

Почео протест „Никад граница“

Саопштења

10. децембар 2012. 17:00
(напомена сви доњи догађаји се дешавају после 17 часова, последњи прилози у заглављу су „уживо“)
—————————————————-

СНП НАШИ

19:49 Жеким Космет
СКУП ЈЕ УПРАВО ЗАВРШЕН. ЉУДИ ВЕЋ ИЗЛАЗЕ ИЗ ХРАМА. ПРОШАО ЈЕ БЕЗ ИНЦИДЕНАТА. ВЕЛИЧАНСТВЕНО. ОВО ЈЕ ПОЧЕТАК. НАСТАВЉАМО ДАЉЕ.

19:48 СНП НАШИ
Један од највећих патриотских скупова у задње време, „Никад граница!“, је завршен. Велики број окупљених ће упалити свећу у храму Светог Саве. НИКАД ГРАНИЦА – КОСОВО ЈЕ СРБИЈА! +

19:30 Колона је стигла на плато испред Храма Светог Саве

КРАТАК РЕЗИМЕ СКУПА НИКАД ГРАНИЦА ОБЈАВЉЕН НА САЈТУ ФОНД СТРАТЕШКЕ КУЛТУРЕ:

У 17 часова испред Саборне цркве у Београду започет је протесни скуп уједњених патриотских удружења против успостављања границе Србије са КиМ под називом „Никад граница са Косовом и Метохијом“. Окупљенима су се у име организатора обратили Александар Павић и заменик председника северне Косовске Митровице Момир Касаловић.

Александар Павић је, назвавши окупљене „уставобранитељима“, нагласио да се садашња српска власт налази са погрешној страни када је поштовање закона и Устава у питању.

– Ми смо овде да бисмо им рекли да престану да повлаче границу између нас и нашег Косова. Биће нас више следећи пут, али ми не можемо да одустанемо, или ће победити Хашим Тачи и Ивица Дачић, или Устав и Србија – рекао је Павић.

Момир Касаловић је у свом кратком обраћању окупљенима изразио захвалност јер су решили да не дозволе постављање границе према јужној српској покрајини.

– Све је исто, само њега (Бориса) нема. Сетимо се само обећања председника Србије и потпредседника Владе Александра Вучића које су давали пре избора. Они су преварили и нас и нашег искреног пријатеља, братску Русију. Због наше наводне европске будућности увели су економске санкције Белорусији и Сирији, земљама које нису признале независно Косово. Каква још понижења треба Србија да трпи од нових еврофанатика Томислава Николића и Александра Вучића? – запитао се Касаловић, рекавши да се по информацијама којима он располаже врши огроман притисак власти и страних амбасадора на Уставни суд да доношење одлуке о уставности договора о интегрисаном управљању прелазима са КиМ што дуже пролонгира.

„Свакој од ове четири установе предали смо одговарајуће писмо. Председника Николића смо обавестили да Влада крши Устав и подсетили га које су то одредбе Устава прекршене преговорима у Бриселу. Слично смо се обратили и председнику Народне скупштине, од којег смо затражили да се највише законодавно тело под хитно одреди према кршењу Устава. Премијеру смо предочили да само одустајaње од погубне, противуставне и противнародне политике, може да умири грађане. А Уставни суд смо позвали да одоли свим притисцима којима је изложен и најзад се о бриселским споразумима изјасни онако како би морао ако жели да заштити уставни поредак земље“, појаснио је Бранко Павловић, шеф правничког тима иницијативе.

Након обраћања организатора, колона која је бројала више од хиљаду људи је кренула ка згради председништва и Владе Србије, а предвиђено је да се шетња заврши код Храма Светог Саве заједничком молитвом. У колони су, између осталих, били присутни Бранко Павловић, Жељко Цвијановић и Младен Обрадовић.

****
Koлона је стигла до Владе, трају говори, још можете стићи на на протест, после се наставља ка Храму Св. Саве.
пре 2 мин.

ВЕЛИЧАНСТВЕНИ СКУП: ИСПРЕД ВЛАДЕ СРБИЈЕ
СВИ ПЕВАЈУ

„СА КОСОВА ЗОРА СВИЋЕ, СВИЋЕ, СВИЋЕ, НОВИ ДАН,

ГРАЧАНИЦА СВА У СЈАЈУ ДОЧЕКУЈЕ ВИДОВДАН!“
Онда су опет трајали говори представника родољубивих организација, па су

СВИ ИЗГОВОРИЛИ МОЛИТВУ ОЧЕ НАШ!

Koлона иде ка Влади Србије, атмосфера је узаврела. Скандира се Никад граница – Косово је Србија. Ускоро нове слике

Председник СНП НАШИ, Иван Ивановић, у говору испред председништва је рекао да лажу они који кажу да нема будућности без Европске Уније и поручио да будућности нема без Косова и Метохије! Он је рекао да они који покушавају да успоставе границу са Косметом, треба да знају да српски куршум не зна за границе.

Ово је један од највећих патриотских скупова – маса се увећава из секунда у секунд и ово је најбоља слика шта можемо заједно и уједињеним снагама Српског народног покрета НАШИ, Српског сабора заветници, Србског Образа, Покрета за Србију, ЖЕКИМ, Српске народне одбране, Покрета 1389, Двери и других родољубивих удружења и српских интелектуалаца. Колона је непрегледна! НИКАД ГРАНИЦА – КОСОВО ЈЕ СРБИЈА!!!

Чело колоне је стигло код Теразијске чесме – а последњи људи у колони тек крећу од патријаршије. Велико срце великих људи – изађите и прикључите се овој величанственој шетњи! НИКАД ГРАНИЦА!!!

Жеким Космет:
Није истина, нису полицајци протест ни покушали да спрече. Та информација је пуштена без навођења извора и није тачна. Мој извор је председница ЖеКиМ-а, а извор је поздан јер је ЖеКиМ пријавио скуп и председница је (као што је обичај) била на вези са полицијом. То је пракса синхронизације наше редарске службе и полиције на превенцији могућих инцидената.

СРБИН.инфо:
Масовни протест поводом изградње пунктова између Србије и њене јужне покрајине Космета, привукао је велики број протестаната на скупу у Београду.
Полиција је најпре покушавала да спречи да се одржи протестна шетња, иако је била благовремено најављена од стране организатора, али је морала да попусти под притиском великог броја незадовољних протестаната.

Управо идемо кроз Кнез Михајлову ка председништву, па одатле ка Влади Србије. Сви на улице – заједно до победе!!! +++НИКАД ГРАНИЦА – КОСОВО ЈЕ СРБИЈА!+++

У току је обраћање аналитичара Александра Павића. Он је истакао да су окупљени вечерас овде на правој страни Устава. Шетња креће за неколико минута. Победа је наша!+

Na protestu se ori: „Nikad granica – Kosovo Metohija!!!“ …velicanstvena masa! +++

Фотографија: Narod peva kosovske pesme, setnja pocinje za 10 minuta. Kolona pocinje od Crkve a zavrsava se negde u knez Mihajlovoj ulici
Narod peva „Oj Kosovo, Kosovo“… Promenjen je raspored kretanja protesta, idemo pariskom i knez Mihajlovom ulicom jer narod ne moze da prodje ulicom Kralja Petra. Izvinjavamo se na latinici izvestavamo sa telefona
ускоро крећемо, све нас је више! Није заспала Србија
ускоро крећемо, све нас је више! Није заспала Србија:Recorded on my Android phone. recorded on USTREAM.
Do sada se okupilo oko 4000 ljudi… Nema ni jedne organizacione zastave, samo srpske trobojke!
Фотографија: Do sada se okupilo oko 4000 ljudi... Nema ni jedne organizacione zastave, samo srpske trobojke!
Grupa mladih stize ispred Saborne crkve
Фотографија: Grupa mladih stize ispred Saborne crkve

СНП НАШИ саопштава да је испред Саборне цркве у Београду почео протест „Никад граница“ у организацији Српског народног покрета Наши, Српског сабора заветници, Србског Образа, Покрета за Србију, ЖЕКИМ, Двери, Српске народне одбране, Покрета 1389 и других родољубивих удружења и српских интелектуалаца.

Испред цркве је већ окупљено преко две и по хиљаде људи, постављено је озвучење и видео бим, а очекује се обраћање аналитичара Александра Павића. Протестни марш ка Председништву, Влади Србије и Уставном суду креће у 17.30 сати.

Окупљање родољуба почело је већ око 16 сати на различитим локацијама у граду, а групе младих са српским заставама прошетале су централним градским улицама. Окупљени држе транспаренте „Никад граница – Косово је Србија“, „Тамо где је Грачаница не сме бити граница“ и „Главу за Космет“.
Информативна служба СНП НАШИ

Кратка веза: http://nasisrbija.org/?p=9740

————————————————————–

Ispred Saborne crkve se vec okupilo oko 1000 ljudi… Pristize jos na desetine grupa…
——————————————————–
Kolone mladih krecu se knez Mihajlovom, sa studentskog trga, zelenog venca… Svi idu prema Sabornoj Crkvi
Фотографија: Kolone mladih krecu se knez Mihajlovom, sa studentskog trga, zelenog venca... Svi idu prema Sabornoj Crkvi
———————————————————————————————-
Kolona mladih ide prema Sabornoj Crkvi
Фотографија: Kolona mladih ide prema Sabornoj Crkvi
—————————————————–
Grupe mladih okupljaju se po celom gradu i krecu ka Sabornoj Crkvi
Фотографија: Grupe mladih okupljaju se po celom gradu i krecu ka Sabornoj Crkvi

Advertisements

Оставите одговор

Попуните детаље испод или притисните на иконицу да бисте се пријавили:

WordPress.com лого

Коментаришет користећи свој WordPress.com налог. Одјавите се / Промени )

Слика на Твитеру

Коментаришет користећи свој Twitter налог. Одјавите се / Промени )

Фејсбукова фотографија

Коментаришет користећи свој Facebook налог. Одјавите се / Промени )

Google+ photo

Коментаришет користећи свој Google+ налог. Одјавите се / Промени )